Martyna i Paweł - sesja ślubna

Bardzo się ucieszyłam kiedy Paweł skontaktował się ze mną w sprawie sesji poślubnej, bo wiedziałam, że to na pewno nie będzie zwykła sesja! Z Martyną i z Pawłem studiowaliśmy na jednym wydziale filologicznym. Oni na filologii hiszpańskiej, ja na francuskiej. Jednym słowem- kojarzymy się z korytarza :D  Bardzo spodobał mi się ich pomysł, by część sesji odbyła się w Instytucie na Nankiera i kiedy tam weszliśmy- wszystkie fajne studenckie wspomnienia wróciły ;)
Druga część - może trudno uwierzyć- odbyła się na wrocławskich Pawłowicach przy przepięknym Pałacu. Cudownie odkrywać nowe miejsca we Wro i tym bardziej cieszy mnie ten fakt, bo moja baza miejsc do sesji nieustannie się powiększa i to w obrębie wlasnego miasta- mega :) 

Oto zdjęcia, które wykonaliśmy <3



















































































































































Komentarze

Popularne posty