Kasia & Michał

 Nareszcie zmotywowałam się do założenia bloga z moją fotografią ślubną. Myślę, że będzie tu znacznie więcej zdjęć niż na facebooku :)
Prezentuję Wam materiał z pięknego kaszubskiego ślubu Kasi i Michała, który odbył się tego lata, w blasku sierpniowego słońca. Było klimatycznie, kolorowo, wesoło, a wszystko w otoczeniu piękna natury (jestem zachwycona pomysłem z obrączkami!) 

Zapraszam do obejrzenia materiału!
Kolejne już niebawem! :)





Kasia & Michał
27.08.2016r.













































Komentarze

  1. Ojjeejj cudowne Agat. ;*. Pierwszy raz widzę panią młodą w spodniach. Są cudnie i ślicznie wyglądają do wianka i całej oprawy. A szczególnie do pana młodego. cuudoo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pierwszy raz widziałam PM w spodniach! Ale trzeba przyznać, że super efekt :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty