Pocztówki ze zdjęć

Dzisiaj post trochę z innej beczki :) Pomyślałam, że podzielę się z Wami tym co tworzę dodatkowo, wciąż pozostając jednak w tematyce fotografii. Będę pisać o pocztówkach, które powstają z moich fotografii.
Pomysł na pocztówki wykiełkował w mojej głowie właściwie zupełnie przypadkowo. Zaczęło się od portalu postcrossing, gdzie totalnie zauroczyła mnie magia wysyłania w świat pocztówek i listów. Pomyślałam sobie: "może stworzę takie pocztówki z własnych zdjęć? Przecież uwielbiam fotografować mój Wrocław". No i stworzyłam. Na początku zupełnie prywatnie wysyłałam je w świat do różnych poscrosserów, spotkałam się z bardzo pozytywnym odbiorem, bo były takie od serca. Z czasem odważyłam się, żeby pójść z nimi do kilku wrocławskich miejsc. Pocztówki się spodobały. I na dzień dzisiejszy można je kupić już w trzech miejscach w moim kochanym Wrocławiu.
Najbardziej zależało mi na tym, żeby pocztówki nie były produkowane masowo, żeby nie były identyczne, dlatego zawsze drukuję bardzo dużo wzorów. Można znaleźć wśród nich widoczki z Wrocławia, a także z innych miast- Paryż, Kraków, Praga...  A każda pocztówka jest z tyłu własnoręcznie pieczętowana;)
Miejsca z duszą gdzie można znaleźć moje pocztówki:
"Miejsce" ul. Odrzańska 8/1a
"Macondo" ul. Pomorska 19
"Manufaktura" ul.Świętego Marcina 4
a także na stronie:
https://www.postallove.pl/Autorzy/Agata-Dobrzanska

A tutaj przykładowe pocztówki:
































Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty